Köprüler

Ardgerme_Yavuz Sultan Selim Köprüsü 

Yapımı IC İçtaş-Astaldi JV tarafından üstlenilen ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında yer alan ve İstanbul Boğazı üzerinde yapılan 3. Boğaz Köprüsü, üzerinden aynı seviyede geçecek olan 8 şeritli karayolu ve 2 şeritli tren yolu gibi gerek teknik gerekse estetik özellikleriyle dünyanın sayılı köprüleri arasında yer aldı. İlklerin köprüsü olan 3. Boğaz Köprüsü, 59 metrelik genişliği ile dünyanın en geniş, 1408 metrelik ana açıklığı ile üzerinde raylı sistemi ve dünyanın en uzun ve 322 metreyi aşan yüksekliği ile dünyanın en yüksek kulesine sahip asma köprüsü oldu. 3. Boğaz Köprüsü, Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nin Odayeri – Paşaköy kesiminde yer alacak. Köprü üzerindeki raylı sistem, Edirne'den İzmit'e kadar yolcu taşıyacak. Marmaray ve İstanbul Metrosu ile entegre edilecek raylı sistem ile; Atatürk Havalimanı, Sabiha Gökçen Havalimanı ve yeni yapılacak 3. Havalimanı da birbirine bağlanacak.

Freysaş Misyonu - Ardgerme İşleri

Kabloların Ankraj Bloklarındaki, kenar açıklıklardaki ve kulelerin bağlantı kirişlerindeki ardgerme malzemelerinin temini ve uygulaması Freysaş tarafından yapılmıştır.

- 1250 ton ardgerme halatı

- Değişik tipte ardgerme ankrajları: 4B15, 7C15, 13C15, 19C15, 25C15, 31C15, 37C15, 25C15ex, 31C15ex, 37C15ex, 37C15GI and 4B15.